DŮLEŽITÉ: POKUD K NÁM BUDETE HLEDAT CESTU POMOCÍ VAŠÍ NAVIGACE V TELEFONU NEBO V AUTĚ, BERTE PROSÍM NA VĚDOMÍ, ŽE NAVIGACE OD GOOGLU NEFUNGUJE SPRÁVNĚ. VELMI DOBŘE FUNGUJÍ NAVIGACE MAPY.CZ OD SEZNAMU, ČI WAZE APOD., OD GOOGLU VŠAK BOHUŽEL NIKOLIV. RÁDI VÁM TAKÉ S NAVIGACÍ POMŮŽEME PO TELEFONU.
Všeobecné obchodní a storno podmínky Horské chaty Orlík
1. Kontaktní údaje:Horská chata Orlík
provozovatel: Ing. Libor Šindelář
Pec pod Sněžkou 5, 542 21 Trutnov
IČ: 75910781
DIČ: CZ7804022787
podnikatel zapsaný v Živnostenském rejstříku Tel.: +420 606 618 827
email:
[email protected]web: www.chataorlik.cz
2. Úvodní ustanovení:
Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále také jen „VOP“) upravují smluvní vztahy mezi poskytovatelem ubytovacích služeb - Horskou chatou Orlík (dále jen „ubytovatel“) a uživatelem poskytovaných služeb (dále jen „klient“).
3. Rozhodné právo
Smluvní vztahy mezi smluvními stranami se řídí právním řádem České republiky.
4. Objednávka služeb a jejich úhrady
4.1 Objednání a uzavření smlouvy o ubytování. Objednání pobytu v zařízení Horská chata Orlík lze provést písemně poštou na adrese uvedené v čl. 1 VOP, e-mailem uvedeném v čl. 1 VOP, telefonicky na tel. čísle uvedeném v čl. 1 VOP či prostřednictvím formuláře na webových stránkách www.chataorlik.cz, případně prostřednictvím třetích osob pravidelně zprostředkovávajících uzavření smlouvy o ubytování (booking.com apod.). Objednávku provedenou písemně, telefonicky nebo e-mailem potvrdí ubytovatel klientovi ve lhůtě 3 dnů e-mailem, ve kterém specifikuje podmínky poskytnutí služeb, připojí k němu tyto VOP a fakturu k zaplacení zálohové platby. Okamžikem uhrazení faktury klientem dochází kudělení souhlasu sVOP a uzavření smlouvy o ubytování. Objednávku provedenou prostřednictvím formuláře na webových stránkách ubytovatele, při jehož vyplnění provede klient souhlas s těmito VOP, potvrdí ubytovatel klientovi ve lhůtě 3 dnů e-mailem; tímto potvrzením objednávky je uzavřena smlouva o ubytování. K uzavření smlouvy o ubytování na základě objednávky provedené prostřednictvím třetích osob pravidelně zprostředkovávajících uzavření smlouvy o ubytování dochází potvrzením objednávky ze strany zprostředkovatele, který seznámí klienta stěmito VOP, pokud si zprostředkovatel prokazatelně nevymíní jiný způsob.
V případě placení zálohové platby prostřednictvím platební karty přes platební bránu na webových stránkách ubytovatele v situaci specifikované v čl. 4.3. těchto VOP je smlouva o ubytování uzavřena provedením této platby. Klient souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání smlouvy o ubytování. Náklady klientovy při uzavírání smlouvy o ubytování vzniklé si hradí klient sám. Klient bere na vědomí, že ubytovatel není povinen uzavřít smlouvu o ubytování, i přestože bude mít na požadovaný termín volnou ubytovací kapacitu, a to zejména, nikoliv však výhradně, s osobami, které dříve podstatným způsobem porušily smlouvu o ubytování včetně VOP.
4.2 Ceny služeb
Ceny služeb určuje ubytovatel, jsou zveřejněny na webových stránkách ubytovatele www.chataorlik.cz v sekci Ceník a uplatní se vždy vyjma případů, kdy se ubytovatel s klientem dohodnou na jiných cenách poskytovaných služeb. Služby, které nejsou zahrnuty do Ceníku, je nutno objednat výslovně a jejich cena bude specifikována v příslušné dohodě mezi ubytovatelem a klientem.
4.3 Platební podmínky
Každá závazná rezervace musí být zajištěna zálohovou platbou ve výši minimálně 50 % z ceny pobytu, případně garancí platební kartou klienta. Splatnost zálohy a její výši stanoví ubytovatel po dohodě s klientem. V případě nezaplacení faktury klientem do dne její splatnosti není ubytovatel objednávkou vázán a smlouva o ubytování není uzavřena. Doplatek za ubytování hradí klient po příjezdu do Horské chaty Orlík. Platbu doplatku za ubytování lze provést hotově, platební kartou, nebo stravenkami, jejichž aktuální akceptaci je nutné ověřit u personálu Horské chaty Orlík. Veškeré platby platební kartou v Horské chatě Orlík jsou navýšeny o transakční poplatek ve výši 2 %.
5. Parkování
Horská chata Orlík se nachází v prudkém svahu a je přístupná pouze po lesní a pouze částečně zpevněné cestě, jejíž průjezdnost závisí na ročním období a klimatických podmínkách. V zimě není parkování u chaty ani příjezd k chatě možný vůbec, v dalších ročních obdobích je nutné příjezd a odjezd autem k chatě konzultovat s personálem Horské chaty Orlík. Možnost parkování v blízkosti Horské chaty Orlík závisí nejen na klimatických podmínkách, ale i obsazenosti chaty ostatními hosty. V případě nemožnosti parkování u chaty je k dispozici veřejné
parkoviště, které je od chaty vzdálené přibližně 900 metrů. Na tomto parkovišti mohou klienti parkovat se slevou přibližně 42 % z ceny parkovného. Klienti mohou využít provozovatelů horské taxi služby, jejichž kontaktní údaje budou na žádost klientovi poskytne personál chaty Orlík. Taxi službu je vhodné kontaktovat s dostatečným časovým předstihem. Taxi služba dopraví klienty přibližně do vzdálenosti 100 metrů od chaty, posledních 100 metrů k chatě je třeba překonat po neudržované lesní stezce. Proto je doporučena vhodná horská obuv, v zimních obdobích nejlépe použití nesmeků. Další informace o poloze Horské chaty Orlík, možnosti parkování a provozovatelích taxi služeb lze nalézt na webových stránkách ubytovatele www.chataorlik.cz.
6. Ubytování
Horská chata Orlík disponuje sedmi dvoulůžkovými a čtyřmi čtyřlůžkovými pokoji. Do každého pokoje lze přidat jednu přistýlku, zpravidla ve formě rozkládacího gauče, křesla nebo futonu. Dvoulůžkový pokoj má velikost 15 – 20 m2, čtyřlůžkový 30 – 35 m2. Pokoje jsou menší, zařízené jednoduše, avšak pro potřeby návštěvníků hor účelně a útulně. Součástí každého pokoje je sociální zařízení a TV. Podrobnější popis pokojů a fotografie lze nalézt na webových stránkách ubytovatele www.chataorlik.cz. Ubytování začíná, a veškeré služby sjednané v ubytovací smlouvě mohou být čerpány, v den příjezdu od 15:00 hodin a končí v den odjezdu v 10:00 hodin. Klient je povinen vyklidit pokoj v den odjezdu do 10:00 hodin. Po vzájemné domluvě mezi ubytovatelem a klientem je možné sjednat čas příjezdu a počátek čerpání služeb a čas nejzazšího vyklizení pokoje odlišně.
7. Stravování
Stravování (snídaně a večeře) v Horské chatě Orlík probíhá formou bufetu. Snídaně se skládá z teplého a studeného bufetu a teplých a studených nápojů. Večeře je podávána ve složení: předkrm, polévka, hlavní chod, dezert, variace sýrů a ovoce. Snídaně se podávají od 8:00 do 10:00 hodin, večeře od 18:00 do 20:00 hodin. Bar je otevřen od 8:00 do 11:00 a od 14:00 do 22:00, po vzájemné domluvě mezi ubytovatelem a klientem je možné zavírací hodinu posunout. Strava je připravována bez zvláštních dietních omezení, požadavky na speciální dietní režimy je nutné hlásit v rámci objednávky minimálně 3 dny předem. Pokud ubytovatel nebude moct těmto požadavkům vyhovět a klient bude na dietě přesto trvat a odstoupí od smlouvy o ubytování, uplatní se storno podmínky specifikované v čl. 12. VOP.
8. All inclusive balíček
Součástí našeho ubytování je automaticky náš balíček All inclusive, který zahrnuje snídani, obědový balíček, který si klient připraví sám ze snídaňového bufetu, a večeři formou bufetu; dále jednu hodinu privátního wellness a volnou konzumaci nápojů. Konzumace nápojů v rámci balíčku all inclusive je možná od 8:00 do 11:00 a od 14:00 do 20:00 hodin a zahrnuje veškeré nealkoholické teplé a studené nápoje, pivo, víno v ceně do 250,- Kč za láhev a lihoviny v ceně do 70,- Kč za 0,04 l. V případě objednání vína v ceně nad 250,- Kč za lahev nebo lihoviny v ceně nad 70,- Kč za 0,04 l je klient povinen doplatit rozdíl, o který cena nápoje převyšuje takto stanovenou hranici.
9. Wellness
V Horské chatě Orlík je možné využít wellness: privátní saunu, vířivku pro 5 osob a společenskou relaxační místnost. Vstup do wellness si může klient objednat až po příjezdu na chatu. rezervace před příjezdem nepřijímáme. 60 minut denně je součástí našeho All inclusive balíčku, nad rámec tohoto je možné si dokoupit delší pobyt Ceny wellness služeb jsou zveřejněny na webových stránkách ubytovatele www.chataorlik.cz. Po dohodě s personálem Horské chaty Orlík je možné objednat masérské služby, jež zajišťují zkušení externí maséři; tyto služby je však třeba objednat vdostatečném časovém předstihu alespoň 1 den předem. Stejným způsobem lze objednat kurzy jógy. Ceny masáží a kurzů jógy jsou přístupné na webových stránkách ubytovatele www.chataorlik.cz v sekci Ceník.
10. Práva a povinnosti klienta
Klient má právo na poskytnutí dodatečných informací, právo na ochranu osobních údajů, právo na řádné poskytnutí předepsaných služeb, právo být seznámen se změnou rozsahu služeb, právo odstoupit od ubytovací smlouvy za podmínek sjednaných v těchto VOP a právo sjednat za sebe náhradní osobu.Klient je povinen poskytnout ubytovateli součinnost při sdělování potřebných údajů, je povinen předložit ubytovateli doklady, upozornit ubytovatele na své zdravotní problémy, zejména na alergie, uhradit způsobenou škodu a ušlý zisk, neomezovat a neohrožovat ostatní ubytované klienty a řídit se pokyny personálu Horské chaty Orlík.Klient je povinen dodržovat zákaz kouření v celém objektu Horské chaty Orlík a zákaz vaření vlastních pokrmů.
11. Práva a povinnosti ubytovatele
Ubytovatel je povinen poskytnout klientovi dohodnuté služby v rozsahu odpovídajícím standardu horské chaty a v rozsahu, který je specifikován v těchto
VOP, zejména v čl. 6. – 9. VOP. To se neuplatní v případě mimořádných událostí vzniklých nezávisle na vůli ubytovatele jako je například vichřice, mráz, havárie, výpadek elektrického proudu či jiné události, které ubytovatel nemohl předvídat nebo jim předejít.
12. Odstoupení od smlouvy a storno podmínky
12.1. Odstoupení od smlouvy ze strany ubytovatele
Ubytovatel má právo odstoupit od smlouvy o ubytování s okamžitou platností a bez nároku klienta na vrácení peněž v případech, kdy:
• klient ohrožuje bezpečnost, zdraví, majetek ubytovatele či ostatních hostů, zejména pokud úmyslně nebo nedbale poškozuje majetek ubytovatele,
• klient závažně porušuje právní předpisy či oprávněné pokyny personálu Horské chaty Orlík,
• klient obtěžuje ostatní hosty Horské chaty Orlík, opakovaně ruší klid ostatních hostů.
12.2. Odstoupení od smlouvy ze strany klienta
Klient má právo odstoupit (bez uvedení důvodu) od smlouvy od okamžiku uzavření smlouvy o ubytování až do dne začátku ubytování, je však povinen uhradit ubytovateli níže uvedené storno poplatky z celkové ceny pobytu:
• při zrušení rezervace méně než 100 dní před smluveným datem zahájení pobytu – 5 % z ceny pobytu,
• při zrušení rezervace od 21 do 7 dní před smluveným datem zahájení pobytu – 20 % z ceny pobytu;
• při zrušení rezervace méně než 7 dní před smluveným datem zahájení pobytu – 100 % z ceny pobytu.
Klientovi se doporučuje odstoupit od smlouvy prostřednictvím vzorového formuláře k odstoupení od smlouvy zaslaného na e-mailovou nebo korespondenční adresu ubytovatele uvedené v čl. 1. VOP či poskytnutého personálem horské chaty Orlík. Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy:Oznámení o odstoupení od smlouvyHorská chata Orlík Pec pod Sněžkou 5 542 21 Trutnov
[email protected], že tímto odstupuji od smlouvy o ubytování (specifikace této smlouvy). Datum objednání
Jméno a příjmení klienta
Adresa klienta
Podpis klienta (pokud je formulář zasílán v listinné podobě) DatumV případě zrušení pobytu před jeho započetím vrátí ubytovatel klientovi zálohu sníženou o storno poplatky, a to nejpozději do 14 dnů od písemného odstoupení od smlouvy klientem. Ustanovení § 2330 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník se nepoužije.Klient je oprávněn odstoupit od smlouvy i jiných zákonem stanovených důvodů, pokud toto není vyloučeno těmito VOP či sjednanou smlouvou o ubytování.13. ReklamaceUbytovatel odpovídá za řádné a včasné poskytnutí objednané a potvrzené služby. Klient má právo reklamovat případné nedostatky poskytovaných služeb, včetně práva na jejich odstranění, výměnu, doplnění, případně na náhradní poskytnutí nové služby nebo přiměřenou slevu ze sjednané ceny zaplacených služeb. Reklamaci je klient povinen uplatnit bez zbytečného odkladu tak, aby mohla být sjednána náprava, pokud možno na místě samém. Uplatnění reklamace provede klient ústně nebo písemně - prostřednictvím e-mailu, ke kterému přiloží doklad o poskytnuté službě a popíše nedostatek v poskytnuté službě, kterou reklamuje. Není-li ústní reklamaci vyhověno na místě, je ubytovatel nebo personál Horské chaty Orlík vyřizující reklamaci povinen sepsat s klientem protokol o reklamaci, ve kterém uvede osobní údaje klienta, identifikační údaje ubytovatele, údaj o tom, kdo reklamaci vyřizuje, datum uplatnění reklamace, předmět reklamace a požadavek na způsob jejího vyřízení; protokol podepíše klient a osoba vyřizující reklamaci a klient obdrží jedno vyhotovení protokolu. Klient poskytne veškerou součinnost potřebnou kvyřízení reklamace, zejména je povinen podat pravdivé a úplné informace, umožnit ubytovateli vstup do prostor určených k ubytování za účelem posouzení oprávněnosti reklamace, atp. Klient je oprávněn požadovat bezplatné, řádné a včasné odstranění nedostatků, a to zpravidla výměnou vadného vybavení pokoje. Pokud není možné odstranit vady technického charakteru v pokoji klienta a jestliže není možné klientovi nabídnout jiné, náhradní ubytování a tyto vady jsou takového charakteru, že klientovi znemožňují řádné užívání pokoje, má klient právo odpovídající slevu z ceny ubytování. O řádně uplatněné reklamaci je povinen ubytovatel rozhodnout ihned, ve složitějších případech do 3 pracovních dnů. Do této doby se nezapočítává doba potřebná pro odborné posouzení vady. Vyřízení reklamace musí být provedeno nejpozději do 30 dnů od uplatnění reklamace klientem, pokud se nedohodnou na lhůtě delší. V případě oprávněné reklamace je ubytovatel povinen sjednat bezplatné odstranění vady nebo poskytnout přiměřenou
slevu zceny ubytování. Nedostatky ve stravovacích službách poskytovaných ubytovatelem reklamuje klient přímo v restauraci a ihned při zjištění nedostatku, u ubytovatele nebo obsluhujícího personálu.14. Zpracování osobních údajůKlient výslovně souhlasí s tím, že ubytovatel je oprávněn v souladu s příslušnými obecně platnými právními předpisy, zejména v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů a především s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES zpracovat a uchovat veškeré informace a údaje, které mu pro účely poskytnutí ubytovacích služeb poskytl klient (dále jen „osobní údaje“). Ubytovatel je správcem všech osobních údajů, které zpracovává. Osobní údaje nebudou postoupeny žádné třetí straně. Osobní údaje jsou zpracovány pouze za účelem správného poskytnutí objednané služby. Klient má právo na přístup ke svým osobním údajů, má právo na jejich opravu, výmaz, má právo vznést námitku proti jejich zpracování, právo na přenositelnost údajů a právo odvolat souhlas se zpracováním těchto údajů, a to elektronicky na e-mailové adrese:
[email protected]. Mimosoudní řešení spotřebitelských sporůV případě, kdy dojde mezi ubytovatelem a klientem ke vzniku spotřebitelského sporu ze smlouvy o ubytování, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může klient podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:Česká obchodní inspekceÚstřední inspektorát – oddělení ADR Štěpánská 15
120 00 Praha 2
e-mail:
[email protected]: adr.coi.cz.16. Závěrečná ustanoveníUstanovení VOP jsou nedílnou součástí smlouvy o ubytování.
Veškeré informace o ubytování, poskytovaných službách a cenách jsou uveřejněny na webových stránkách ubytovatele: www.chataorlik.cz.
Tyto Všeobecné obchodní a storno podmínky nabývají platnosti a účinnosti dnem 1.6.2019.
Klient potvrzuje, že byl seznámen s VOP ubytovatele, rozumí jim, souhlasí s nimi a
v plném rozsahu je přijímá.
Obchodní podmínky Hotel.cz
1.1. Internetová stránka Hotel.cz („Portál Hotel.cz“) je portál na zprostředkování rezervace ubytování provozovaný společností ONLINE HOLDING s.r.o., IČO: 024 66 490, se sídlem Kolbenova 882/5a, Vysočany, 190 00, Praha 9, zapsaná v obchodním rejstříku u Městského soudu v Praze, oddíl B, vložka 9533 („Provozovatel“). Korespondenční adresa Provozovatele: Řeznická 7, 460 01 Liberec, telefon 222 539 539 e-mail: [email protected].
1.2. Ubytovací zařízení je vlastníkem/nájemcem ubytovacích prostor („Ubytovací zařízení“), poskytujícím Zákazníkovi služby podle objednávky zprostředkované na Portálu Hotel.cz.
1.3. Zákazník je osoba (fyzická nebo právnická) objednávající si služby nabízené v Ubytovacích zařízeních („Zákazník“).
1.4. Provozovatel vystupuje jako zprostředkovatel rezervace ubytování pro Ubytovací zařízení ve smyslu § 2445 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů, a jeho povinností je tak obstarat příležitost k uzavření smlouvy pro Ubytovací zařízení se Zákazníkem („Smlouva“). Provozovatel není Stranou Smlouvy mezi Zákazníkem a Ubytovacím
zařízením a v žádném případě nenese jakoukoli odpovědnost za neuzavření Smlouvy mezi Zákazníkem a Ubytovacím zařízením nebo za porušení Smlouvy Zákazníkem nebo Ubytovacím zařízením.
2.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky („VOP“) upravují smluvní vztahy mezi Provozovatelem, Zákazníkem a Ubytovacím zařízením při realizaci zprostředkování rezervace ubytování nabízeném Ubytovacím zařízením na Portálu Hotel.cz („Služba“).
2.2. Smluvní vztah mezi Provozovatelem a Ubytovacím zařízením se řídí smlouvou o zprostředkování a těmito VOP.
2.3. Smluvní vztah mezi Provozovatelem a Zákazníkem se řídí Smlouvou, těmito VOP a obchodními podmínkami každého jednotlivého Ubytovacího zařízení („OP zařízení“), jež jsou uvedeny v patičce rezervačního formuláře u každého konkrétního Ubytovacího zařízení zprostředkovávaného na Portálu Hotel.cz. V případě rozporu mezi těmito VOP a OP zařízení mají přednost ty obchodní podmínky, které jsou příznivější pro Zákazníka. Zákazník je povinen se seznámit s VOP i OP zařízení.
3.1. Smluvní vztahy mezi smluvními stranami se řídí právním řádem České republiky.
3.2. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze Smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČO: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz/. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi Provozovatelem a Zákazníkem, který je spotřebitelem, ze Smlouvy uzavřené elektronickými prostředky.
3.3. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz/ je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013, o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
4.1. Objednání
Zákazník vyjadřuje svůj zájem o Službu odesláním rezervačního formuláře („Objednávka“). Provozovatel ověří u Ubytovacího zařízení volnou kapacitu v termínu, který Zákazník požaduje v Objednávce a sdělí Zákazníkovi informace o dostupnosti a konkrétní ceně ubytování pro vybraný termín. Závazné objednání Služby nastává v okamžiku telefonického nebo písemného potvrzení Objednávky / schválení závazné nabídky Zákazníkem a Provozovatelem (zaslání ubytovacího poukazu Zákazníkovi).
Provozovatel na Portálu Hotel.cz zobrazuje taktéž nabídky Ubytovacích zařízení inzerovaných na webovém portále www.spa.cz („Portál Spa.cz“). V případě, že dojde k zaslání Objednávky na pobyt z Portálu Spa.cz, řídí se daný smluvní vztah obchodními podmínkami Portálu Spa.cz, dostupnými na: https://www.spa.cz/vseobecne-obchodni-podminky.html. Zákazník je povinen se s danými obchodními podmínkami před odesláním Objednávky seznámit.
4.2. Cena služby
Cena Služby je určována Ubytovacím zařízením. Cena je závislá na vybraném termínu, počtu osob a dalších parametrech, které zadává Zákazník v Objednávce. Provozovatel před závazným potvrzením informuje Zákazníka o konečné ceně (s informací o měně, kterou se cena řídí); po schválení závazné nabídky Zákazníkem dojde k závazné objednávce Služeb, tj. k uzavření Smlouvy mezi Zákazníkem a Provozovatelem.
Ceny zobrazené u jednotlivých Ubytovacích zařízení na Portálu Hotel.cz jsou určovány Ubytovacím zařízením, jsou pouze orientační a nejsou závazné do doby zaslání závazné nabídky ze strany Provozovatele Zákazníkovi.
Portál Hotel.cz uveřejňuje nabídky Ubytovacích zařízení vedle českých korun též ve vybraných cizích měnách (zejména v EUR), přičemž přepočet do českých korun se řídí kurzem nastaveným Ubytovacím zařízením, nebo aktuálním směnným kurzem České národní banky uvedeným na stránkách https://www.cnb.cz/cs/financni-trhy/devizovy-trh/kurzy-devizoveho-trhu/kurzy-devizoveho-trhu/ – přepočet je platný vždy k momentu návštěvy Portálu Hotel.cz Zákazníkem. Zákazník bere na vědomí, že při zveřejnění nabídek Ubytovacích zařízení v jiné měně než českých korunách může dojít po provedení Objednávky k úpravě částky vyjadřující cenu za Služby (zejm. např. v důsledku změny směnného kurzu). Konečná cena vyjádřená v měně závazné pro danou Objednávku se však od okamžiku zaslání závazné nabídky Provozovatelem nemění.
Pokud není stanoveno jinak, konečná cena nezohledňuje případné doplňující požadavky Zákazníka, které byly zadány do poznámkového pole během Objednávky či takové požadavky, které jsou během telefonické objednávky považovány za doplňující, o čemž je Zákazník informován během hovoru. Doplňující poznámky jsou zobrazeny též v ubytovacím poukazu a doprovodných e-mailech. Doplňující požadavky aktivně sjednává Ubytovací zařízení přímo se Zákazníkem.
V případě nevratných rezervací je Ubytovací zařízení oprávněno si strhnout odpovídající částku pouze v případě, mají-li takové doplňující požadavky Zákazníka vliv na celkovou cenu ubytování. Provozovatel nenese odpovědnost za poskytnutí doplňujících požadavků, jejich cenu či kvalitu.
4.3. Platební podmínky
Platba se provádí v Ubytovacímu zařízení zpravidla při nástupu v Ubytovacím zařízením. U rezervací může být požadována garance kreditní kartou nebo platba zálohy až do výše 100 % ceny pobytu. O garanci kreditní kartou nebo platbou dopředu je Zákazník informován v průběhu procesu potvrzení Objednávky.
4.4. Dárkové poukazy
Dárkové poukazy jsou poukazy vydané Provozovatelem, které může Zákazník zakoupit a jejich uplatněním s nimi zaplatit za Objednávku, tj. lze s nimi zakoupit pobyt v Ubytovacím zařízení („DP“). Hodnoty na DP s hodnotami jiných slevových kuponů, nelze současně sčítat.
Zákazník má možnost si zakoupit DP v jedné z nabízených hodnot, který může následně využít pro jeden z pobytů nabízených na Portálu Hotel.cz. Informace o konkrétním pobytu uvedeném na DP není závazná a DP lze použít i pro jiné pobyty nabízené v době uplatnění DP na Portálu Hotel.cz.
Zákazník má možnost si zvolit formu doručení DP. Elektronická forma DP doručovaná na e-mailovou adresu Zákazníka je zdarma, papírová forma DP doručovaná prostřednictvím doručovatele poštovních služeb (např. Českou poštou) je zpoplatněna částkou 70,- Kč.
DP je po jeho vystavení nepřenosný a uplatnit jej může pouze Zákazník či osoba na něm uvedená, a to k výběru pobytového balíčku z aktuální nabídky na stránkách Portálu Hotel.cz a dalších stránkách určených Provozovatelem (v současné době pouze na Portálu Spa.cz) s ohledem na volné kapacity Ubytovacího zařízení.
Platnost DP je uvedena na jeho přední straně a činí nejméně 12 (slovy: dvanáct) měsíců ode dne jeho vystavení. Pokud se platnost DP dle těchto VOP liší (je kratší) od té uvedené na přední straně DP, platnost na přední straně DP má přednost. Po uplynutí platnosti DP (např. v případě jeho nevyužití) ztrácí Zákazník možnost jej uplatnit a nemá nárok za něj požadovat náhradu.
Provozovatel může na žádost Zákazníka rozhodnout o prodloužení platnosti DP. Zákazník nemá na takové prodloužení nárok a je si vědom toho, že záleží vždy na rozhodnutí Provozovatele.
Každý DP, případně jakýkoliv slevový či jiný kupon poskytnutý Provozovatelem v souvislosti s jeho Službami, je jednorázový a po jeho uplatnění pozbývá platnosti.
Jestliže hodnota DP nedosahuje ceny objednaného pobytu, rozdíl může být doplacen jakoukoliv platební metodou umožněnou Provozovatelem. V případě, že je cena pobytu nižší, než je hodnota DP, rozdíl v hodnotě se neproplácí a nelze za něj požadovat finanční náhradu.
DP není směnitelný za peníze, nelze jej rozměnit či čerpat postupně. Hodnotu DP je možné vyčerpat pouze jeho jednorázovým uplatněním.
Použitím DP se v žádném případě nemění postavení Provozovatele jako zprostředkovatele rezervace ubytování Zákazníka v Ubytovacím zařízení.
4.5. Zprostředkování komunikace
Ubytovací zařízení přistoupením k těmto VOP souhlasí se zprostředkováním komunikace Provozovatelem prostřednictvím Portálu Hotel.cz (včetně jakéhokoli zpracování, ukládání, příjmu, přístupu k, nahlížení do a monitoringu komunikace Portálem Hotel.cz) („Zprostředkování komunikace“) a prohlašuje, že důkladně informuje své zaměstnance, zástupce a další osoby (a v souladu s platnými právními předpisy je o tom poučí a případně získá souhlas) o využívání služby Zprostředkování komunikace, která je mu poskytována nebo je poskytována jeho jménem. Ubytovací zařízení souhlasí s tím, že nebude používat službu Zprostředkování komunikace k odeslání nevyžádaných obchodních sdělení. Ubytovací zařízení plně odškodní Provozovatele za jakékoli nároky třetích stran nebo sankce vyplývající z nezákonného nebo neoprávněného používání služby Zprostředkování komunikace pro vlastní účely Ubytovacího zařízení.
5.1. Storno podmínky pro ubytování
Storno podmínky jsou určeny v OP zařízení. V případě, že Ubytovací zařízení nemá definované vlastní storno podmínky, je u garance platební kartou při nedojezdu účtována první noc. Pokud je rezervace Zákazníkem zrušena (zrušení rezervace Provozovatel Zákazníkovi písemně potvrdí) 24 a více hodin před původně plánovaným příjezdem hosta, není u garance platební kartou uplatněn žádný storno poplatek.
5.2. Storno podmínky pro dárkové poukazy
Zákazník je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy na koupi DP ve lhůtě 14 dní ode dne obdržení, tj. vystavení DP, to neplatí, pokud v této lhůtě již DP uplatnil. Pro odstoupení může využít jakoukoliv formu jednoznačného prohlášení o odstoupení od smlouvy. Uplatnění tohoto práva zašle Provozovateli korespondenčně nebo e-mailem.
Po vystavení a uplynutí 14denní lhůty k vrácení je DP nevratný a nelze za něj požadovat finanční náhradu.
5.3. Zákazník je povinen informovat Provozovatele o všech změnách v Objednávce nebo jejím zrušení písemně.
5.4. V případě zrušení Objednávky ze strany Provozovatele, případně Ubytovacího zařízení, bude Zákazníkovi nabídnut alternativní termín, případně pobyt v jiném Ubytovacím zařízení. V případě, že Zákazník alternativy nepřijme, vrátí Provozovatel Zákazníkovi uhrazenou platbu, kterou Zákazník zaplatil Provozovateli za takto zrušenou Objednávku. Platby Zákazníka zaplacené Ubytovacímu zařízení a případné vícenáklady Zákazníka nebo způsobenou škodu spojenou se změnou nebo stornem Objednávky musí Zákazník nárokovat po Ubytovacím zařízení, nikoliv po Provozovateli.
5.5. Reklamace kvality ubytování a služeb poskytnutých Ubytovacím zařízením řeší Zákazník sám a napřímo s Ubytovacím zařízením.
5.6. Reklamace Služeb Provozovatele je možná písemně elektronicky na e-mailové adrese [email protected] nebo korespondenčně na adrese ONLINE HOLDING s.r.o., Řeznická 7, 460 01 Liberec. Reklamace Zákazníka týkající se Služeb Provozovatele bude vyřízena ihned, případně co nejdříve po jejím obdržení, nejpozději však do 30 dnů a Provozovatel vyvine maximální úsilí k tomu, aby Zákazníkova reklamace byla vyřešena k jeho spokojenosti. Zákazník bude o stavu a způsobu vyřízení své reklamace průběžně informován.
5.7. Platby Zákazníka a případné vícenáklady Ubytovacího zařízení nebo způsobenou škodu spojenou se změnou nebo stornem Objednávky musí Ubytovací zařízení nárokovat po Zákazníkovi, nikoliv po Provozovateli.
6.1. Veškerý obsah a informace uvedené v nabídkách Ubytovacích zařízení jsou na Portál Hotel.cz ukládány Ubytovacími zařízeními. Ve vztahu k obsahu a informacím uvedeným v nabídkách Ubytovacích zařízení tak Portál Hotel.cz vystupuje jako poskytovatel služby, jež spočívá v ukládání informací poskytnutých uživatelem (Ubytovacím zařízením) ve smyslu čl. 14 směrnice Evropského parlamentu a Rady 2000/31/ES ze dne 8. června 2000 o některých právních aspektech služeb informační společnosti, zejména elektronického obchodu, na vnitřním trhu („Směrnice o elektronickém obchodu“) a § 5 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, ve znění pozdějších předpisů („Zákon o některých službách informační společnosti“).
6.2. Provozovatel není (v souladu s čl. 15 Směrnice o elektronickém obchodu a § 6 Zákona o některých službách informační společnosti) povinen dohlížet na obsah jím přenášených nebo ukládaných informací, ani aktivně vyhledávat skutečnosti a okolnosti poukazující na protiprávní obsah informace.
6.3. Provozovatel v souladu s čl. 6.2 těchto VOP obsah a informace v nabídkách Ubytovacích zařízení neověřuje a ani nad nimi nevykonává žádnou kontrolu nebo dohled. Provozovatel tak negarantuje přesnost, úplnost, správnost, legálnost nebo dostupnost obsahu a informací uvedených v nabídkách Ubytovacích zařízení.
6.4. Dozví-li se Provozovatel prokazatelně o protiprávní povaze ukládaného obsahu a informací postupem dle čl. 5 těchto VOP, učiní v souladu s § 5 odst. 1 písm. b) Zákona o některých službách informační společnosti neprodleně veškeré kroky, které lze po něm požadovat, k odstranění nebo znepřístupnění takovéhoto obsahu a informací.
6.5. Případná odpovědnost Provozovatele za obsah a informace uvedené v nabídkách Ubytovacích zařízení se řídí pravidly uvedenými ve Směrnici o elektronickém obchodu a v Zákoně o některých službách informační společnosti.
6.6. Za vlastní obsah a informace uvedené na Portálu Hotel.cz nese Provozovatel odpovědnost v souladu s použitelnou právní úpravou.
7.1. Kterákoliv osoba může Portálu Hotel.cz nahlásit protiprávní obsah a informace nacházející se na Portálu Hotel.cz způsobem popsaným v tomto čl. 7 VOP („Oznamovatel“).
7.2. Oznamovatel je povinen nahlásit Provozovateli protiprávní obsah na Portálu Hotel.cz postupem dle tohoto čl. 7 VOP („Oznámení“).
7.3. Oznamovatel je povinen Oznámení doručit Provozovateli písemně elektronicky na e-mailovou adresu [email protected] nebo korespondenčně na adresu ONLINE HOLDING s.r.o., Řeznická 7, 460 01 Liberec.
7.4. Oznámení musí obsahovat alespoň:
(a) údaje o Oznamovateli, a to včetně jeho kontaktních údajů;
(b) identifikaci nabídky Ubytovacího zařízení nebo umístění obsahu na Portálu Hotel.cz včetně celé unikátní adresy URL dané stránky;
(c) prohlášení obsahující sdělení, že daný obsah je protiprávní;
(d) vysvětlení důvodů protiprávnosti daného obsahu;
(e) další informace nezbytné pro posouzení protiprávnosti daného obsahu.
7.5. Oznamovatel odpovídá za správnost, pravdivost, úplnost, oprávněnost a odůvodněnost Oznámení. Oznamovatel nese odpovědnost za Oznámení, které nesprávně, nepravdivě, neoprávněně či neodůvodněně označuje právně nezávadný obsah, a to včetně odpovědnosti za újmu způsobenou Ubytovacímu zařízení, jehož obsahu se Oznámení týká, a/nebo Provozovateli.
7.6. V případě, že Oznámení nebude obsahovat nejméně údaje a informace uvedené v čl. 7.4 těchto VOP, nemusí být takové Oznámení ze strany Provozovatele považováno vzhledem k okolnostem případu za řádně učiněné. Provozovatel je v takovém případě oprávněn vyžádat si od Oznamovatele doplňující informace k Oznámení.
8.1. Ubytovací zařízení odpovídá za obsah nabídek; nesmí v nabídkách uvádět nepravdivé či jinak klamavé informace, popř. informace jinak porušující právní předpisy či práva třetích osob a odpovídá za újmu způsobenou porušením této povinnosti.
8.2. Uvede-li Ubytovací zařízení opakovaně (dvakrát a vícekrát) v nabídce nepravdivé či jinak klamavé informace, popř. informace jinak porušující právní předpisy či práva třetích osob, je Provozovatel oprávněn smluvní vztah s Ubytovacím zařízením ukončit odstoupením od smlouvy. Ubytovací zařízení je povinno bezodkladně po účinnosti odstoupení odstranit všechny své nabídky a obsah z Portálu Hotel.cz. Neučiní-li tak, je Provozovatel oprávněn odstranit všechny nabídky a obsah daného Ubytovacího zařízení.
Zpracování osobních údajů při poskytování Služeb ze strany Provozovatele (včetně nakládání se soubory cookies, zasílání obchodních sdělení a nahrávání telefonních hovorů) se řídí zásadami zpracování osobních údajů dostupnými zde:
www.hotel.cz/privacy-policy/
10.1. Znění těchto VOP může Provozovatel průběžně měnit či doplňovat. Zákazník bere na vědomí, že na smluvní vztah mezi ním a Provozovatelem se budou vždy uplatňovat VOP platné k okamžiku uzavření Smlouvy.
10.2. Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti dnem 14.3.2022.
10.3. Platné znění těchto VOP je k dispozici v sídle Portálu Hotel.cz a je zveřejněno na webových stránkách www.hotel.cz.
Zásady ochrany soukromí pro remarketing